På tide å ta seg sammen

Hello!!

Jeg har vært en seriøst bedagelig blogger i det siste. Jeg vet ikke hva som foregår, jeg bare sliter med å komme på noe å blogge om og sliter med å prioritere å sette meg ned med macen på fanget. Det kan ha noe med at jeg holder på å utvikle en avhengighet av Love Island UK eller fordi jeg har en mini depreciòn etter ferien. Noe er det i hvert fall.

Det er litt liten respons fra dere, mi familia, så kanskje det demper iveren etter å blogge litt. Jeg vet ikke, jeg skal ikke skylde på dere, jeg er jo bare thrilled for at dere i det hele tatt stikker hodet innom. Men for å gi meg et lite spark i røva, pliis gi meg et lite hint om hva dere vil jeg skal blogge om. Om det er mat, venner, familie, trening, håndball, hverdag, sminke, klær, anything. Jeg er tøyelig som et strikk når det kommer til blogging (ikke når det kommer til spagaten).

Hvis dere vil kan jeg kjøre en spørsmålsrunde for å få ballen i gang igjen??

22 kommentarer
    1. Kan du vise mer av leiligheten din? Den ser veldig fin ut og jeg trenger litt interiør inspo. Ellers liker jeg veldig godt innleggene dine. Stå på videre! 🙂

    2. Har du tips til noen treningstightser som IKKE siger og passer en høy jente? Har en high rise fra 2XU som jeg elsker, men vil gjerne prøve noe annet og som helst ikke er like dyrt..

    3. Alltid gøy å lese om trening, håndball og mat, men også bare vanlige hverdagsinnlegg. Gjerne spørsmålsrunde!

    4. Elsker hverdagsinnlegg der du bare forteller hva du har gjort og sier artige ting, ler seriøst ofte av tidige ting du skriver! Digger også stilen din, så antrekks-innlegg er også veldig gøy. Og spørsmålsrunde er alltid like gøy å lese<3

    5. Hei, jeg synes det er veldig gøy å lese hverdagsinnlegg, føler det er så mange bloggere som gjør det alt for fancy! Elsker at du skriver om livet ditt slik det er! Kjenner meg igjen i så mye!

    6. Det er alltid gøy med en spørsmålsrunde og dagens antrekk! Liker også godt å lese om “uken som var” på blogger, der man skriver for eksempel ukens opptur, ukens nedtur, ukens flause, ukens obsession osv. Ellers vil jeg bare si stå på, syntes du blogger kjempebra og er alltid gøy å titte innom! 🙂

    7. Trening og mat!!
      Feks enkle, billige og sunne mattips for studenter. Og gøy om du deler mer av treningsøktene dine!

    8. Liker når du legger ut oppskrifter på diverse matretter, bakst og egentlig det meste som du synes er et godt tips!

      Liker også godt å lese om treningsøktene dine, og at du skriver hvor fort du løper/tungt du løfter på øktene

    9. Liker allerede innleggene dine, men innleggene om klær, trening og mat liker jeg kanskje best hvis jeg skal velge noe. Du skriver ikke så mye om cøliakien din, kunne tenkt meg å vite mer om hvordan det påvirker deg og valgene du tar i forhold til det. Råd i forhold til mat, forsiktighet o.l. Virker som du har så god kontroll der, og at du aldri får i deg gluten. Ellers har jeg elsket de få gangene du har delt noe skikkelig personlig, f eks da du skrev om det og ikke føle kjærlighet.

    10. Liker å høre om hverdagen din! Oog hadde vært gull om du kunne poste noen digge matoppskrifter, som kunne gjort en students matlaging liiitt enklere<3

    11. Hverdagsinnlegg!! Der får du jo ofte inn litt om både mat, trening og venner.
      En spørsmålsrunde kunne vært greit å ha for å sette litt igang igjen som du sa 🙂

    12. Elsker når du poster mat & trening. Gjerne post styrkeøkter, hva du trener og hvordan du trener? En treningsuke for eksempel? Om du på søndager poster hvordan treningsuka har vært for deg? What I eat in a day er også alltid gøy, enten vlog eller at du skriver! Elsker i hvertfall når du poster om trening og kosthold og hverdagen ellers 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg