Nyttårsbord med trim trening og trivsel

Hei peeps, god mandag! Håper dere har hatt en fin helg!

Jeg har i hvert fall storkost meg denne helgen, med årets høydepunkt på lørdag. Da var det nyttårsfest med 3T og det er ikke småtteri. Jeg dro til Trine i fem tiden for å fikse meg litt og være med på jentevors hjemme hos henne med noen flotte damer fra 3T-Fossegrenda. Det er gjerne sånn at de ulike sentrene går sammen og fikser forskjellige vors, før alle møtes på Clarion klokken halv åtte. Så mingles det i en halvtime med champis og greier, før showet starter klokken åtte.

Showet startet selvfølgelig med et brak da Vegard og Morten kom hoppende (bokstavelig talt) inn på scenen, og det dabbet aldri av. De var utmerket underholdning, iallefall for oss i den yngre garde haha. Etter et kvarter med typisk Harm og Hegseth show, som vil si at praten går i hundre kilometer i timen, prikket Mimmi meg på ryggen og sa “jeg forstår ikke noe av hva de sier jeg”, og jeg måtte bare le og si “dem e artig sjø”.

Vi fikk servert nydelig tre-retters, og vin i mengder. Og underholdningen fortsatte utover helt til klokken var over elleve.

Rundt omkring desserten stakk jeg og noen friends backstage for å hilse på guttene, åhhh de er så herlige seriøst.

Siste bit av showet var artisten, og det var vår alles Sondre Justad ♥ Det ble skikkelig konsert og fantastisk stemning.

Når det nærmet seg midnatt gikk festen videre til Skybaren og jeg inviterte som alltid (uansett hvor jeg går) med meg jentene. Vi ga ingen tegn til å gi oss med det føste, så vi tok det videre til nach i suiten hvor jeg sov, og festet til de som jobbet på hotellet kom og sa at nå errrre kveld damers.

Så,  2019 – det skal mye til for å toppe denne kvelden. I challenge you.

Jeg klarte ikke få til noe bedre bilde av kjolene til meg og Trine da, erre mulig. Men den hun har på seg er Katrine sin, fra Rat & Boa og den jeg har på meg er Trine sin, fra Even&Odd (kjøpt på Zalando).

De kule bildene er det vår fotograf Erlend Ekseth som står bak.

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg