Ny motivasjon

Reklame | 3T-Shop

Hei dere!

Håper alle har hatt en fin start på denne mandagen og den kommende uka. Man skulle tro det opplevdes som en krasjlanding å komme hjem til kalde Trondheim etter en uke på Grænca, men jeg har samlet opp overskudd og fikk en rolig overgang med helgen i mellom. Så, i dag kom jeg meg opp i god tid og dro på jobb på 3T klokken åtte. Jeg hadde time til fysio klokken tolv og fikk oppfølging av mine tre favoritt-fysioterapeuter på Trondheim Idrettsklinikk. De er seriøst gull verdt å ha i denne skadeperioden, ikke bare følger de meg opp fysisk, men de funker også godt som mental-coacher. Hamstringen er på bedringens vei, selv om det føles ut som det tar en evighet. Jeg er uansett innstilt på at det tar den tiden det tar, og må bare fortsette med opptrening. Jeg kan begynne å løpe på mølle igjen i små doser, og DET er digg!

 

Outfit fra 3T-Shop

Shorts HER

Singlett HER

 

Jeg og roomien har savnet hverandre og skal koooose oss i kveld med girlsnight, kremet pasta og en eller annen serie ♥ Ha en fin kveld videre gjengen, så blogges vi!

2 kommentarer
    1. Hva sa treneren din da du fortalte grunnen til at du hadde fått strekk? Er skikkelig trist, men samtidig så sykt komisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg