Noen timer her og noen timer der

Hei dere! Da har jeg endelig kommet hjem etter denne lange torsdagen. Jeg var oppe og nikket usedvanlig opplagt klokken 06.45 i dag og dro på trening på Olympiatoppen med seks andre morgenfugler (eller ikke haha). Etter en svett økt og en varm dusj kjørte jeg til BI og rakk andretimen av forelesningen i Bed.øk. Så ble jeg sittende å lunsje med Aurora og Jenny i en time før jeg satte meg på sal og fikk unna noen timer jobbings.

Etter noen sider i boken ble jeg rastløs og kjørte til Handelshøyskolen og satte meg der med Hanna og Kristine og leste enda litt mer. Høres ut som jeg har fått gjort PLeNTY skole i dag, noe jeg ikke helt kan skrive under på, blir mye skravling vet dere, men jeg har i hvert fall prøvd. Nå skal jeg bare chilllle her i heimen og ta kveld.

NEW IN. Kjøpte denne T-shirten på Granca faktisk. Kom over en butikk, The Mint, som solgte masse fine merker og en hel del Karl Lagerfeld. Noe som var veldig merkelig, for det første fordi jeg ikke ofte kommer over butikker som selger hans eget merke, og for det andre fordi det var den dagen han døde. Så det er klart jeg gikk til innkjøp av både det ene og det andre i full overtro og respekt for the fashion legend.

hugs & kisses from ya girl

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg