Noen tanker

HEI DERE ♥ Er dere fortsatt her?? Jeg har drevet litt med mitt i det siste, og istedenfor å få dårlig samvittighet for ikke å blogge, så har jeg tatt en god prat med meg selv og blitt enig med alle personlighetene inni meg om at det er helt greit å ta en pause en gang i blant. Likevel føler jeg at jeg skylder dere en liten forklaring.

Jeg har i det siste lekt litt med tanken på youtube og vlogs. Jeg har testet noen redigeringsprogram og prøver å finne ut hva som funker best for meg. Jeg har sett MYE “how I do”- ditt og datt-filmer om disse redigeringspsrogrammene på nett, som by the way ikke er piece of cake. Jeg sitter her med notatboka på fanget og lærer faktisk masse. Det beste er at jeg koser meg når jeg gjør det.

Så jeg vet ikke helt enda hvordan jeg vil gjøre det, om jeg skal kjøre begge løp, fortsette med blogg eller gå over til youtube. Kanskje dette bare er en fase, men jeg kjenner at jeg trenger noe nytt akkurat nå. Jeg elsker å være kreativ og både skrive, prate, filme og ta bilder, dessverre så strekker ikke tiden til alt jeg vil gjøre. Jeg håper dere fortsatt vil være med i hverdagen min, om det er gjennom video eller blogg. Legg meg til på bloglovin så popper jeg opp der når jeg skriver nye innlegg, og gjerne abonner på kanalen min på youtube så popper jeg kanskje opp der fremover også.

Hvis dere har noen meninger om dette og hvordan jeg på best mulig måte kan dele hverdagen min, så er dere alltid velkommen til å legge igjen en kommentar her, det betyr mye ♥

 

8 kommentarer
    1. Elske det du dele, uansett hvilken kanal det e gjennom! Gjør du føle for i nuet, følge med dæ uansett❤️❤️💕💕🌸🌸

    2. Jeg har alltid likt best å lese blogger, fremfor å se youtubevideoer, for av en eller annen grunn føler jeg at blogginnlegg har en tendens til å gå mer inn i dybden på temaer og hverdagen, mens en vlog ofte er over en lengre periode og dermed litt mer overfladisk! Det kommer jo også helt an på hvordan man legger opp en vlog da!

      Husker du de time for time-innleggene? Det hadde jo vært kjekt å bli med deg på en hel dag med vlog feks!

      Kommer uansett til å følge med, du har vært min favorittblogger å følge med på de siste årene <3

    3. Jeg håper du fortsetter å blogge!! Liker bloggen din veldig godt og liker mye bedre å lese innlegg enn å se vlogs :):)

    4. Jeg føler du gjør det du tror du kommer til å trives best med! Merker godt når noen gjør noe de synes er gøy 🙂 Det er derimot fullt mulig å kombinere litt, å ha vlogs og videoer, men også innlegg innimellom med catch up eller bilder og lignende. Videoer kan lett ta mye tid! Men tror det kan bli veldig spennende med mer youtube, og blir nok mer naturlig jo mer du gjør det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg