new in this weekend

Favorittdagen min, søndag, har vært akkurat om bestilt. Våknet av meg selv, nada vekkerklokke. Våknet forsåvidt av kirkeklokkene som begynte å tralle relativt tidlig i forhold til at jeg jobbet i natt. Men jeg kunne ikke tenkt meg en bedre måte å våkne på jeg. Sto opp, ordnet meg en delicchh breakfast og så litt serie, det er Suits sesong 7 det går i for øyeblikket.

Så bestemte jeg meg for å shine kåken, and so she did. Rydde, støvsuge, Gif-engangsmoppe, doskrubbe og speilvaske. Sa meg mektig tilfreds med jobbinga og dro på 3T-ilsvika med Hanna og Maja for en økt klokka to. Nå har jeg laget meg ordentlige middagspannekaker til middag, med blåbær og sukker på. Jeg innser mens jeg spiser at det er ingenting som bringer fram så mange barndomsminner for meg som pannekaker med blåbærsyltetøy på. Guuud det er det mange år siden jeg har spist!!

I går var jeg i byen med mamsen. Vi shoppet litt på januarsalget og spiste lunsj på Frati. Etterpå kjørte vi innom Mimmi og Beste og fikk servert eplekake og is, mmmm.

Mine innkjøp fra gårsdagen var denne nydeligheten fra Norse Projects (den rosa jakken), kjøpte den på Retro. Buksen er forresten fra Holzweiler for de som spør.

Den er mye mer lyserosa og mindre bronse enn den ser ut på det siste bildet. Kjøpte også denne deilige ullgenseren fra Calvin Klein, fra Retro.

Ha en fin søndag videre!

3 kommentarer
    1. Hei. Veldig random at jeg skriver det her, men vil bare du skal vite at jeg synes du er et skikkelig godt forbilde <3 Du viser en normal hverdag bestående av skole, trening og venner som jeg tror de fleste kan relatere til. Ikke er du en levende reklameplakat heller. Du blogger jevnt over bra og formidler sunne holdninger til leserne dine <3 Jeg har vært fast leser nå i flere år, du imponerer meg stadig med hvor dedikert du er til skole, trening og det sosiale. Stå på!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg