Nervøs hestejente

Jeg har vært på ørten rideleirer OG gått på ridning i flere år, men jeg kommer aldri helt over den lille frykten jeg har for de store, fine dyrene. Jeg elsker dem, men samtidig er jeg litt redd dem. Litt som forholdet mitt til Maja på morgentrening (hun er B menneske).

Men det er noe med den lukten og stemningen, den bringer fram så mange minner. Det var en tid da jeg og jentegjengen dro på rideleir hver sommer, det er nok noe av det som har bragt oss så nær hverandre. En uke oppå hverandre, med stall, hester og turer. Det jeg prøver å si med all hestesnakken, er at da jeg ble spurt om å stille opp på en shoot for Høyer med en hest, sa jeg selvfølgelig ikke nei. Her er noen av bildene.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg