Nærmer seg ferie

Hei dere! Dagene går i ett for tiden, jeg husker ikke hvilken dag det er fordi alle er helt like. Det spisser seg til mot ferie nå, jeg kjenner det på kroppen. Jeg har igjen tre treninger, to på torsdag og en på fredag. For meg er det fortsatt onsdag når jeg skriver dette, jeg kom hjem så sent i kveld at bloggingen ble deretter. Morgentrening, jobb, håndballtrening og middag hos mimmi og beste er det dagen har bestått av. En herrlig dag da, det skal sies ♥ I morgen (torsdag) har jeg trening med laget fra morgenen av og etter det skal jeg en tur til byen for kaffe og shopping med Aurora. Jeg trenger litt essentials til sommerferien.

På førstkommende lørdag reiser jeg til Hvaler med gjengen, på vår årlige tur. Planen er å bli der i overkant av en uke og planen etter det er egentlig å ikke ha noe spesielt til plan. Jeg har tenkt å ta det litt som det kommer. Alt jeg vet er at jeg har fire uker fri før oppkjøring til ny sesong begynner, i juli, så da er det bare å trene godt og nyyyte ferien fram til da.

Skjørt fra H&M

T-shirt fra Zadig & Voltaire

5 kommentarer
    1. Må bare si at du virkelig er en god blogger om dagen, med variert innhold og fiine bilder. Håper du får slappet av og kost deg masse på tur! Luftklemmer💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg