Mother’s daughters

God lørdag! Dagen her har vært puuurrfekt så langt. Jeg startet dagen med en løpeøkt med laget i Estenstadmarka, 4×5 minuttere. Vi startet klokken elleve og klokken kvart over tolv sto vi skjelvne i bena og drakk sjokomelk og spiste banan i sola. Jeg kjørte hjem, tok en dusj og ordnet meg til en go gammaldags bytur med Pernille og mamma. Vi spiste på Tulla Fischer. Utrolig nok klarte pizzadronninga og bestille seg noe annet enn pizza for en gangs skyld, så det ble glutenfritt rekesmørbrød og det var nyydens, seriøst anbefales.

Vi fikk shoppet litt (jeg presterte faktisk å skrive sjoppet nå, men visket det ut så dere ikke skulle se det), Pernille fikk med seg en veldig fin “pels”jakke fra Samsøe hjem og jeg en skinnjakke fra Høyer, som sømmen var litt shady på så den ble sendt til skredder før jeg fikk tatt den med meg hjem.

Her er meg som prøver å posere foran Pernille og kameraet med en crazy mama som retter opp div skavanker. Outfit kommer.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg