Morråån

God morråån mina vänner!! Jeg sitter og nyter frokosten med Wahlgrens Värld på TVen, og da er det fort gjort å legge om litt. I morges våknet jeg åtte og uten en mine dro jeg på meg treningsklær og gikk ut i sola for en joggetur. Det er ganske så nydelig å ta seg en joggetur her i byen også, og bare se på alle menneskene som er på vei til skole og jobb.

Tre knekkebrød med to egg og en halv avokado, et glass havremel og en svart kaffe er dagens startskudd. Håper det holder en stund, tar med meg en hjemmelaget salat til lunsj også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg