Morgenstund

Hei dere! Det har blitt en vane å starte dagen med å sku på tv2 nyhetskanalen, gjerne allerede fra sengen. Viktig å få med seg hva som skjer og om det eventuelt har blitt gjort noen endringer av restriksjoner over natten. Etter en liten runde med det er det bare å komme seg opp av sengen for å seize the day. Jeg vasket ansiktet, satte håret i en dott og satte i gang prosjekt bananpannekaker. Ikke at det er noe prosjekt, kunne sikkert laget dem i blinde haha..

Etter en god frokost og litt duving på sofaen dro jeg, Maja og Johanna på nærmeste løpebane, på Øya, og sprang hver våre intervaller. Liker det at vi kan trene sammen, bare hver for oss. Jeg kjørte 30/30 x 10 x 3. Maja kjørte 200 meter/30 sek pause x 10 x 3 (begge hadde ca 3,5 minutter pause mellom hvert tiende drag). Johanna kjørte 3 min x 8 drag (jeg gjetter 1,5 min pause mellom hver, correct me if I’m wrong, fiol).

Det var kaldt og føttene føltes som tømmerstokker, men vi dro oss gjennom det og det føles jo veldig godt etterpå. Nå sitter jeg her med to ullgensere oppå hverandre og ullsokker for å holde varmen, er livredd for å bli forkjølet for så å måtte sitte i karantene på grunn av det.. Jeg kjenner at en fridag i morgen er høyst aktuelt, eller i hvert fall å gjøre noe som er mindre krevende enn løping. Håper dere har det bra og holder ut med permitteringer og karantener!! You’re doing great! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg