Morgendagen

Hei dere! Det er lillelørdag og jeg har allerede fredagsfølelse. Det kan ha noe med at jeg ikke har forelesning i dag, så etter en styrkeøkt dro jeg hjem og lagde meg banan- og blåbærlapper og fikk lest litt. Nå er det snart dags for vår siste seriekamp og etter det har jentene planer om å feiiiire (det bør bli seier hvis ikke blir det dårlig stemning).

I morgen tidlig drar jeg til Åre med en gjeng fra 3T-Shop for å shoote litt for neste sesong vinter. Det er lagt opp til en lang dag på jobb med overnatting og full pakke, men det er i artig selskap og forhåpentligvis finvær. Mamma og pappa kommer oppover på fredag, så jeg blir igjen og tilbringer helga på hytta med dem.

Oppskrift på lappene:

2 modne bananer

3 egg

80 gram havregryn

litt quinoamel

kardemomme, kanel, litt salt

1 ts bakepulver

Lagde ekstra til matpakke på turen i morgen.

2 kommentarer
    1. Ha en strålende helg på hytta! Vil bare si at jeg setter stor pris på bloggen din, alltid interessant, inspirerende og oppriktig. Keep up the good work <3

    2. Heihei! Raskt lite spørsmål, hva steker du pannekakene dine i? Smør, olje? Opplever ofte at pannekakene blir ganske “oljete”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg