Mine topp 8 podkaster

Jeg tenkte å komme med mine favorittpodkaster og anbefale dem til dere. Jeg hører ofte på podkast når jeg sitter på jobb og plotter inn tall i Excel, når jeg tusler til skolen eller når jeg står og steker en omelett på köket. Jeg liker podkaster som gir kunnskap om ting, som blant annet trening, søvn, ernæring, politikk og karriere, samtidig som jeg også liker livsstils- og komediepodkaster som bare får tiden til å fly. Her er mine topp 8.

Friminutt med Mikkel og Herman

Det er den artigste podkasten jeg hører på. For det første så elsker jeg jo Herman, altså han trenger nesten ikke åpne munnen sin engang før jeg begynner å le. Og sammen med Mikkel er de en perfekt duo. For de av dere som ikke har hørt på den før, dere har noe å se fram til.

Harm og Hegseth

Vi har alle hørt dem prate i munnen på hverandre før, denne podden er intet unntak. Det kan bli mye skravling til tider, men de er jo morsomme, dessuten liker jeg når de tar opp litt sånne teite Hollywood-news som jeg ellers ikke får med meg.

Karrierepodden & Ida med Hjertet i Hånden

Disse to podkastene elsker jeg, jeg vet ikke hvorfor men jeg liker å høre både Kristine og Ida intervjue folk man kun har en offentlig oppfatning og et bilde av, som kanskje ikke stemmer med virkeligheten. Jeg liker når det blir personlig og jeg synes det er både behagelig og rørende å høre på.

Skitshowet

Disse to damene har jeg derimot et forhold til, men det gjør jo også podden ekstra artig fordi jeg føler jeg så enkelt kan se for meg hver og en av de sære situasjonene de befinner seg oppi i løpet av en uke og som beskrives i podden.

Anette og Emil

Denne podkasten hører jeg kun på som tidsfordriv haha, no offence, jeg hører jo på den. De bare virker som to herlige mennesker som prøver å gjøre det beste ut av laivet når det kommer til å være kjærester, foreldre og offentlige personer.

Treningspodden

Denne hører jeg ikke på slavisk, men når det dukker opp noen episoder som interesserer meg litt ekstra så hører jeg gjerne.

Timeout

Det er en podkast hvor ulike håndballprofiler blir intervjuet om deres karriere, og som håndballspiller er det klart det er interessant å høre hva som foregår i hodet på de flinkeste.

The Health Code & Diet Starts Tomorrow

Disse to er på engelsk. De kan bli litt i overkant noen ganger. Jeg hadde en periode der jeg hørte mye på dem fordi de ga meg positiv energi, men nå har det dabbet litt av. Tenkte jeg kunne tipse dere om dem uansett, hvis dere er interessert i å give it a go.

Hører dere på podkast? Isåfall hvilke er deres favoritter?

4 kommentarer
    1. Hello, happy to get the makt, hope you follow my instagram, she got me and only, i will see you happy, show me if you are a women.

    2. Jeg liker alltid å sovne til podcast, og da går det ironisk nok, mest i p3morgen!
      Liker også godt Jan Thomas og Einar blir venner, den anbefales 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg