Mine julegaveønsker

Jeg ble spurt om å lage en liste med mine julegaveønsker, så jeg lagde en kollasj med ting jeg kom på. Noe av det er dyre ting, så det er jo ikke noe jeg forventer å få, men det er fine ting som jeg har på den lille ønskelisten min.

Ting jeg ønsker meg til jul i år er blant annet parfyme fra Byredo, sminkefjerner-balm og ansiktskrem fra Clinique, boken til Sophie Elise, joggedress fra Juicy Couture og Holzweiler, smykkeskrin, tøfler, hodetelefoner, badekåpe, duftlys og kremer fra Rituals, øredobber og ringer fra Maria Black, Maanesten etc ♥

Har dere noen spesielle julegaveønsker?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg