Min siste reise

NÅ først kommer sommeren til Trøndelag, jajja bedre sent enn aldri si. For min del har det ikke så stor betydning, jeg skal trampe ut i min siste reise utenfor Trondheim denne ferien. Jeg reiser nemlig til Stockholm i morgen med Hanna og Sanne, som en niiiice avslutning på en fin sommer.

Vi flyr i morgen kveld, så jeg tenkte å pakke i natt og utnytte finværet i morgen. Jobber best om natten, selv om det angres bittert morgenen etter. I natt var jeg oppe til klokken tre av en eller annen grunn, så brynstimen hos Browrehab i morges var i tidligste laget, men veldig verdt det etterpå. Nå kan jeg dra på tur med fressshe bryn og en attitude deretter. Bryn gjør mye med en altså.

Her er noen bilder fra endags-hytteturen med Maja og Martine. Fikk litt sol og vannski nok en gang, så jeg klager ikke på den norske sommeren altså.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg