Min måte å våkne på

Reklame | 3T-shop

Det er fredag min venn rekk din hånd opp i været – var de første ordene som kom ut av munnen min i morges, hvis jeg ikke teller med bannordet som kom kom da Beyoncé begynte å synge “Hold up” for full hals klokka 06.50. Jeg vet ikke om jeg er den eneste – i hvert fall er jeg den eneste jeg kjenner, som kjøper sanger på iTunes for å bruke dem som vekkerklokke-lyd. Jeg ødelegger kanskje sangen, vil noen si, men jeg føler heller jeg får en bedre start på dagen. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen kan bruke alarm-lyden, “alarm”, er det ikke det den heter? Den som høres ut som innbrudd, brann, krig og satan på en gang. Nå er jeg utrolig nok så heldig at jeg har en kjæreste som bruker akkurat denne HVER morgen, så jeg tenker bare at det er om å gjøre å komme seg til helvete opp om mårran før den vekkerklokka går bananas.

Jeg dro meg opp av senga, sminket meg og rullet til jobb, og satt på kontoret med havregrøt og kaffe foran meg før klokka var slagen åtte. Jeg elsker det, men vi får se om jeg klarer å holde energinivået til håndballtrening klokka fire. Jeg kan ikke låve at det ikke blir med 3 kaffe og en rød okse innabords.


Jeg har fått inn noen spørsmål, mest angående mat og trening, som jeg tenkte jeg kunne svare på i et felles innlegg. Hvis noen har noe mer dere vil spørre meg om, så er det bare å legge igjen en uformell kommentar under her så tar jeg det med 🙂

Alle klesplass på bildet er fra Svea – både lue, veske, hoodie, hvit og rosa jakke. Dere finner alt HER.

Ha en nyydens fredag dere!

 

2 kommentarer
    1. Dine 3 favoritt middager?
      Hvis du blir nødt til å kjøpe noe mat på farten, hva kjøper du?
      Kan du ha flere frokost/lunsj-tips-innlegg? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg