MIN DAG + rabattkode

Reklame | NA-KD

God onsdag ❤️ Jeg har vært på jobb til nå og spilt inn lots of stories med Julie og Mina for 3T-shop. Det må planlegges og forberedes en del framover i tid når folk går ut i ferie, men med kreativiteten, humoren og tempoet på denne gjengen, så er det en drøm (sier jeg da, som ikke må sitte å redigere alle bloopersene). Nå skal jeg snart stikke på løpetrening med håndballgjengen, vi skal sikkert slites ganske kraftig ut kjenner jeg trenerne rett, men ettersom fysioen skal være med å løpe så har jeg trua på å komme helskinnet hjem. Det hadde i hvert fall vært deilig med tanke på at det venter hjemmelaget lasagne, glutenfri ofccc, og venner hjemme hos meg i kveld. Julie har stått på kjøkkenet og laget middag til meg og resten av besøket.

In the mean time, husk rabattkoden min holck15 på NA-KD, varer fram til i kveld ☺️

Link til buksa HER. Den sitter som en drøm i livet, perfekt med et tykt belte i stoff som følger med. Jeg gikk opp en størrelse, bare fordi litt for store bukser er mye mer behagelige enn litt for små, er dere ikke enige? Perfekt lengde og nydelig passform.

Link til skjorta HER ikke det mest spennende plagget, men utrolig enkel og perfekt å hive i baggen og ha på seg på jobb etter morgentrening, uten å måtte tenke veldig mye over hva man har til.

Link til skoene HER. Såå søte, klassiske og behagelige mules.

Link til blazeren HER, helt enkel, men likevel så spesiell. Vi har sett mye oversized blazers den siste tiden, men cropped blazers er minst like stilige, får bare et litt mer feminint uttrykk. Perfekt til fest, men også for å spice opp et par jeans.

Og skjørtet dere så vidt ser (la ut bedre bilder av på story), utrolig behagelig og flatterende, finner dere link til HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg