Mellom 08.00 og 20.00

Inneholder annonselenker

God torsdag! Dette merker jeg blir en lang dag, men det er greit for jeg har bestemt meg for at i dag er det søndag. Jeg var på basistrening med laget i morges klokken åtte, en svett og intensiv styrkesirkel med 16 øvelser x 2, 30 sek jobb og 30 sek pause. Tok en YT restitusjonsdrikk med kaffe latte smak – som forresten var litt skuffende fordi den smakte akkurat det samme som Tine sin kaffe latte zero (vet ikke hva slags underverker jeg hadde sett for meg) – uansett, tok den i hånda på tur hjem etter økta. Viktig med påfyll har jeg hørt.

Jeg, Maja og Yasminee (som vi bare kaller Jasse♥) dusjet hjemme hos oss og tok turen til byen for sushilunsj og litt shopping. Noe som ødelegger hele ideen om at det er søndag, faen. Jeg skal forklare, etter noen bilder fra sushilunsjen.

Vel, ja grunnen til at det føles som søndag er fordi etter byturen har jeg ligget i senga seriøst i timesvis og bare hatt det helt lux. Jeg har sett Game of Thrones, jeg har sett Kylie vlog, Bianca vlog, noe som ikke er veldig typisk meg. Jeg har lest i min nye, rosa bok Gleden med Kjeden og nå ligger jeg her fortsatt og blogger. Faens bloggerfitte<3

Og grunnen til at det blir en lang dag er fordi dagens første treningsøkt var klokken åtte i morges, og den neste er klokken åtte i kveld. Så jeg ligger egentlig bare her og restituerer fra den ene økta til den andre, med 12 timers mellomrom.

Kjøpte meg forresten en oransje hatt i dag. Følte skikkelig for en oransje hatt.

Sommerens mest komfortable sett fra Reebok, shorts HER og genser HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg