Mange baller i luften

Hei peeps ♥ Jeg er veldig glad i dere og takknemlige for at dere titter innom av og til. Jeg føler selv at jeg ikke når opp til mine og deres forventninger når jeg blogger så sjelden og da blir det mer sånn at jeg blogger fordi jeg har dårlig samvittighet, enn at jeg blogger fordi jeg har noe interessant å komme med.

Jeg elsker å dele hverdagen, det er rart at det er en greie, men jeg har gjort det i mange år og det ville vært rart å ikke skulle gjøre det plutselig. Men så mye som jeg liker å ta bilder og redigere og tenke og skrive, så tar det tid. Jeg er en person som gjerne har mange baller i luften på en gang, nå har jeg hatt mange baller i luften på en gang, lenge. Og når man har et ønske om å gå all in på flere arenaer, så blir man etter hvert nødt til å måtte prioritere noe foran noe annet, for man kan ikke jobbe fulltid på fire områder. Jeg sjonglerer mellom håndball, skole, jobb og blogg i hverdagen og hadde jeg bare hatt seks timer ekstra i døgnet, så hadde det vært enklere, men jeg må sove også, er faen meg en fulltidsjobb i seg sjæl det.

Poenget mitt med dette innlegget er egentlig bare å fortelle til meg selv at hvis jeg skal fortsette med dette, noe jeg i utgangspunktet absolutt vil, må jeg kunne blogge når jeg har tid og føler for det, ikke fordi jeg må, men fordi jeg har lyst. Akkurat nå har jeg kommet litt i gang med skole, og det kan hende jeg prioriterer å sitte med det i mellom jobb og trening, istedenfor å blogge. I tillegg er jeg litt hekta på Love Island uk og må faktisk kunne ta meg et tjueminutt på sofaen en gang i løpet av dagen med null tanker i hodet, få tømt det for hjerneceller og ikke løfte en finger. Restitusjon er viktig sies det. Det var litt tanker skrevet ned til meg selv denne søndagen.

//Annonselenke. 

Dette søte settet fra Adidas (som jeg får helt allidrett-feeling av og elsker det) finner dere HER. Kun 749 kr for både hoodie og tights. Tightsen er forresten så digg som den ser ut. Noen ganger ser Adidas-tightser gode ut, men så er de bare helt weird når man får de på. Denne er ikke sånn, den er i bomull, med tjukk kant i midja og sitter perfekt. Jeg har på  meg strl.S her, kunne sikkert gått for en medium også.

6 kommentarer
    1. Heii! Jeg har lest bloggen din i alle de år, samtidig som jeg var en stor fan av «bloglovin» når det va skikkelig «in», men nå er du den eneste bloggen jeg gidder å titte innom fordi jeg genuint bryr meg og synes det er interessant å lese om andre sine hverdager når det er så lett å kjenne seg igjen i! Blogg når du føler for det du, gleder meg til hvert et innlegg 🥰 Ha en fin kveld!

    2. Håper du fortsetter å blogge når du finner tid og har glede av det. Har følgt med i alle år og synes du er så flink til å skrive og dele🥰 Heiaheia!!

    3. Skriv for all del innlegg når du selv vil og har tid, da blir det jo gjerne bedre innlegg og mer interessant også for oss! Jeg synes det er kjempehyggelig å følge med på hverdagen din som jeg har fulgt i så mange år, men jeg vil mye heller lese innlegg som kommer når du har lyst eller bare har tanker du må få ut. Om det så blir sjeldnere er det fortsatt bedre å ha noen få gode innlegg å glede seg til <3

    4. Håper virkelig du fortsetter med dette, når du selv føler for det og har tid! Har fulgt deg i mange år og synes du er kjempeflink! Stå på! 🥰

    5. Hei! Har fulgt deg i mange år og elsker å lese bloggen din. Vet du har en travel hverdag og regner ikke med at det skal være publisert et nytt innlegg hver gang jeg tar turen innom bloggen din. Men det er alltid stas når du har blogget 🙂 Du har alltid lange blogginnlegg og fine bilder. Kvalitet over kvantitet!

    6. Forstår det fullt ut, det er viktig! Forventer selv ikke oppdateringer hele tiden, men synes det er gøy å titte innom. En av veldig få blogger jeg leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg