Man flu

Jeg har hørt historier om dette fenomenet, men aldri vært vitne til det eller vært utsatt for det i den grad jeg nå har opplevd. Det har vært slitsomt. Det har vært annerledes enn noe jeg har vært bort i før og det har satt forholdet på prøve. Jeg trodde det bare var en myte, det har jeg fått motbevist.

Man flu har nemlig rammet alt innenfor mine fire vegger. Mannen bor her fordi han holder på å pusse opp badet sitt hjemme, og i det han satte foten sin inn leiligheten min så ble han nærmest dødssyk. Da jeg skulle på skolen i morges, sjekket jeg forholdene for om jeg skulle dra han med meg opp fra senga eller ikke, fant ut at det var best at han ga PT-en sin beskjed om at han ikke kom og heller ble liggende. Avsnittet over var en liten overdrivelse altså, det har gått relativt greit. Jeg dro hjem fra skolen etter forelesning, kjøpte med poweraid, osteloff, suppe, hvitløksbrød, frukt og divvv andre greier for å prøve å muntre han opp/få han til å bli kvitt denne manne-influensaen snarest. Så har jeg vært helsearbeider her hjemme resten av dagen, noe som har vært litt koselig også.

Fra en samtale på gruppechatten før i dag, med flere damer i utsatte husstander

1 kommentar
    1. Off, ikke kjekt med sykdom! Men gøyalt å se samtalen mellom vennegjengen, kjekt med litt personlige innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg