Lunsjpause i eksamenstid

God afton som man sejjer. Er det torsdag kveld? Jeg vet ikke, dere leser sikkert dette på fredag uansett. Jeg har ikke koll på dagene – alle er like, helg er ikke helg, men sånn er eksamenstid. Jeg skal ikke klage ettersom jeg forsynte meg selv med en skikkelig posjon hyttetur i forrige uke med kjæresten, som jeg så fint kaller han for tiden btw.

Vel, det er torsdag kveld. Jeg var oppe 06.45 i morges og hadde styrkesirkel og full baluba på Olympiatoppen. Etter tok det en skikkelig lunsj og en episode jorden rundt på 6 steg på NRK, med Herman og Mikkel, før jeg kom meg på skolen. På lesesal, med en Nocco ved siden av meg i mens jeg halvsov og leste metode. Det minner meg om da jeg sist var i forelesning i metodefaget, og jeg faktisk sovnet. Jeg våknet av at Sanne ga meg en kakk i skuldra og kniiiiste. Etter noen timer på sal kjørte jeg til hallen for håndballtrening. Svettefest ble det der også gitt. Nå er jeg ferdig for dagen, gleder meg til morgendagen til tross for samme prosedyreDet er likevel noe med fredag da, får lage noe gødttt til middag tenker jeg ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg