Lugg har blitt vårtegn

Reklame | H2 Byhaven

Heia! I går dro jeg på NTNU Handels for å lese, med Hanna og Johanna. Vi syntes selvfølgelig det var en god ide ikke å sitte på lesesal, men heller å sitte rundt et bord i en sofa, distansert fra resten av verden. Så der ble vi jo bare sittende å prate i ett sett hele dagen. Jeg skjønner ikke at vi ikke går tom for ting å snakke om. Til vårt forsvar så var det tross alt fredag oog jeg hadde akkurat prestert å krasje i en vegg, da jeg skulle parkere, så det er sånne ting man trenger å prate om sant.

MEN da klokka slo halv fire begynte jeg å røre på meg og kjørte til H2 Byhaven for å klippe meg!! Jeg var som vanlig når jeg klipper meg, innstilt på en forandring, så jeg sa til frisøren min, som forøvrig heter Mathilde, at jeg ville ha noe nytt. Hun kjenner meg og vet jeg har vanskelig for å forklare akkurat hvordan jeg vil ha det, veldig irriterende frisørkunde sånn sett, så det ender som regel opp med at jeg lar hun gjøre det hun tror blir stilig. Og det blir det jo også. Hun klippet meg en slags lang lugg denne gangen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg