Lørdag, foodcoma og innkjøp

I går var en fin dag. Bortsett fra å bruke store deler av dagen sittende med redigering av vlog (som forresten er ute på youtube-kanalen min nå, sjekk den ut HER ♥) så var jeg også en tur i byen med lillesøss. Vi spiste lunsj på Hevd og gikk rundt i noen butikker og fikk kjøpt alt vi skulle, og kun det faktisk. Det er godt gjort spør du meg. Jeg skulle ha fint undertøy, eller fine truser egentlig, foundation (og i det jeg skriver kommer jeg på at jeg også kjøpte en primer og en settingspray, noe jeg ikke skulle ha, så glem det jeg sa i sted) og tørkede blomster til leiligheten. Trusene kjøpte jeg på Lindex, 3 for 2. Føler det er veldig sånn Mathilde-15-år-innkjøp haha, det er koselig. Sminken på Kicks, foundation fra Lancome, primer fra Smashbox og settingspray fra Urban Decay, de siste to produktene ble jeg seff påvirket til å kjøpe da “det nesten ikke er vits med kun foundation, du er helt avhengig av de to andre produktene sammen med den”. ok FINE. Blomstene kjøpte jeg på H&M Home.

Da jeg kom hjem lagde jeg meg en nyydelig kremet pasta og drakk pepsi max fra rødvinsglass, mens jeg nøt en kveld i eget selskap med vlog, skal vi danse og daim-is rett fra boksen til dessert. Det trengte jeg. Nå skal jeg ordne meg, før jeg spiller kamp mot Larvik klokken 15.00. Wish me luck ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg