Livet som godt betalt idrettsutøver

God fredag mine fine! De siste dagene etter eksamen har jeg levd som en toppidrettsutøver av høyt lønnsnivå, det vil si jeg har ikke trengt å bekymre meg for noe annet enn å komme meg på trening, og har bare chillet maksimalt med mat og serie i mellom øktene. Sorry bare kjapt over på noe annet, kritisk vil jeg si, vi trenger et nytt ord for å chille eller?? Det beskriver tilstanden så utmerket godt, men det eer litt 2013 eller? Noen som kommer på et annet ord jeg kan bruke? Nei? Uansett det er nå det jeg har holdt på med.

Same today. Sto opp og trente klokken elleve, hjem og se noen episoder GOT og blogge, etterfulgt av ny trening klokken fem. I kveld skal jeg til Sanne og lage taco og ha filmkveld.

Dagens lunsj og post/pre-workout meal – salat av paprika, tomat, agurk, mais, avokado og fetaost, med kylling og pasta i pesto. ++ ristet grovt brød med hvitløkssmør. Not bad I would say.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg