Lillelørdag gjør uken lettere

Heisann hoppsan og GOD lillelørdag! Dagen startet rolig, med en lang slumring til lyset skimtet gjennom persiennene på soverommet. Jeg kom meg fra den varme dyna til morgenkåpa, satte på radioen og lagde meg en stor bolle havregrøt med bær og cottage cheese, mmm. Jeg hadde god tid fordi første forelesning ikke er før klokken 11.30 på onsdager. Satte meg ned med boken og så gjennom det vi skulle ha om i dag.

Jeg kom meg omsider på skolen og hadde tre timer bedriftsøkonomi med gjengen. Etter skolen dro jeg, Erica og Sanne hjem til Sanne og lagde middag med roomien hennes, Madde, og Tonje som vi også går på skole med. Det ble glutenfrie Enchiladas på 3 av 5 av oss, og vanlige på de to resterende glutenspiserne. Første gang ever jeg er i et selskap der flertallet har glutenallergi. ENDELIG. Elsker å ha venner med samme issue. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg