Lille Julaften

God Jul!

I dag er det Lille Julaften, med stor L fordi det er den nest beste dagen i året. Jeg innså faktisk ikke det før nå. For første gang på så lenge jeg kan huske, våknet jeg helt av meg selv uten å ha på vekkerklokke. Jeg gjorde det mer når jeg bodde hjemme fordi da visste jeg at jeg ble vekket til søndagsfrokost for eksempel, men etter jeg flyttet ut er det ingen som passer på meg, Maja teller ikke, fordi hun sover enda lenger. MEN i dag gjorde jeg det og det var så digg!

Jeg sto opp klokken ti til nydelig julefrokost. Tradisjon tro er Lille Julaften dagen for å hogge juletre her på fjellet. Så det gjorde vi etter frokost og en julefilm. Jeg, mamma, pappa, Pernille, beste og Mia & Molly på juletre-jakt, mens mimmi forbereder kaffe og kaker til vi kommer hjem.

Nå har onkel Kjartan og Frode kommet hit, og enda en tradisjon tro er det risengrynsgrøt til middag. Med mandel i grøten selvfølgelig. Mimmi vant i år, så hun fikk et spill for hele familien. Nå skal vi ha pakkeleken og det blir krise i heimen om jeg ikke kommer NUH. Så vi blogges!! Ha en fin Lille julaften og ikke minst, Julaften i morgen! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg