Liksom i modellbransjen

Siden sist har jeg hatt en relativt normal uke, det vil si at ting har gått i ett som vanlig. Mandag, tirsdag – jobb og trening, onsdag, torsdag – skole og trening. Så nå sitter jeg hjemme etter en lang dag og venter på at roomien skal koke sammen noe til middag. Men jeg kan jo snakke om de tingene som jeg ikke gjør hver uke. På søndagen dro jeg på BI med tre venner, for å shoote noen bilder til en oppgave de har i entreprenørskap. Sanne og en gjeng har startet en bedrift som selger kuuule hettegensere med merket No Logo. Dere kan bestille på nettsiden deres her.

På onsdag stilte jeg gladelig opp på nok et modelloppdrag, neida. Katrine har opptaksprøve på designskole i Oslo, så jeg, Thea og Martine hjalp henne med å ta bilder av noen av klærne hun har laget. HUN ER SÅ FLINK. Dere aner ikke, jeg blir så imponert ♥ ♥ ♥

Jeg gir dere et eksklusivt innblikk behind the scenes hehe

Jeg mener, hvordan lager man noe sånt?!!

Håper dere har hatt en fin uke så langt ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg