Let the vacay begin

Hei alle fine folk!

Jeg befinner meg nå i Kroatia, og har vært her i et par dager faktisk. Jeg har ikke åpnet macen enda fordi jeg trengte å kjenne på ordentlig ferie en liten stund. Jeg har hatt to dager fri fra trening, blogging og jobbing, for å gi kroppen litt fred og ro og se om elveblesten kan være en stressreaksjon. I kveld skal jeg til en kroatisk hudlege for å se om hun kan gi meg noe som funker for å roe ned utslettet og kløen. Det er liiite kult å være plaget av sånt ubehag på ferie, det er lite kult uansett hvor du er, men på ferie passer det bare ekstra dårlig ass.

Bortsett fra det er det helt fantastisk fint her! Hotellet og stranden er bare nydelig. Temperaturen i lufta og havet er perfekt og jeg er knallsolbrent, men det sjokkerer vel ingen hehe..

Damen njuuuuuter livet (i skyggen).

Nå sitter jeg her med en avkjølende ansiktsmaske in le face, drikker en iskald coke og blogger. Skal snart tusle bort til hudlegen borti gata og deretter skal vi ta turen inn til gamlebyen for middag. Ha en fin kveld!

2 kommentarer
    1. Hvor i Kroatia er du? Kan du skrive ett innlegg om hva man bør gjøre og hvor man bør spise når man er der?

      God ferie videre 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg