Latte Mocca

Hej mina flickvenner (og pojker eventuelt). Sitter med min svenske håndballvenninne nå så jeg blir selvfølgelig påvirket av det. Eirin og Yasse er her for å se siste episode av Chernobyl på HBO. Det er det kveldene går i, er det ikke GOT så er det en annen serie.

Dagen i dag startet med at jeg dro til legen for å sjekke prikkene på kroppen min. Jeg har vel ikke nevnt det skikkelig, men jeg har klødd i en uke nå og våknet opp hver morgen med en ny prikk. Selv er jeg litt sånn “nehhh går vel bort av seg selv”, men ettersom jeg er omringet av hypokondere ble legen eneste løsning. Det viste seg å være follikulitt – en hårkjertelbetennelse som kommer av svette gjennom trening og klamme klær haha, digg.

Ellers i dag tok jeg og Maja turen til byen, spiste lunsj med Hanna og Marie på Bare Blåbær (nydelig glutenfri burger), prøvde noen kjoler på Høyer til en photoshoot og ble sittende på café før håndballtrening. Prøver å lære barnet å like kaffe. Det er ikke enkelt. Ble fort en Latte Mocca.

Plukket opp skinnjakken min fra lørdag, looove iiit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg