Lang dag i morgen

Hei dere! Jeg håper dere er i bedre form enn meg. Jeg har vært plaget med mageproblemer siden søndagen, skikkelig krampe og kvalme og generelt rævva form. Jeg prøvde og lade opp til håndballtrening hele mandagen, endte opp med å se på treninga med en smoothie i hånda for å prøve å få i meg noe næring. I dag sto jeg over morgentrening, men prøvde meg på jobb. Ble sendt hjem derfra innen lunsjtid. Dro hjem, lagde en smoothie og havregrøt og sov i tre timer med love island uk skravlende på skjermen foran meg. Knasket paracet og redbull til middag og dro på håndballtrening. Det gikk greit det. Paraceten er over og ut nå for å si det sånn. Så nå skal jeg bare hoppe i seng og krysse fingrene for at jeg er ti ganger bedre i morgen. Da er nemlig planen å fly til Bergen og spille bortekamp mot Tertnes. En lang dag, så jeg ville foretrukket å hatt en stabil mage.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg