LAIVET

Hei gjengen!! I dag våknet jeg tidlig, av meg selv, det beste jeg vet. Og jeg visste at det var meldt Kroatia-tilstander så jeg var rask med å få på bikinien, smøre kroppen med solfaktor og komme meg ut. Tok med meg en frokost ut på terrassen i slengen. En utrolig vakker smoothiebowl, om jeg må si det sjæl. Etterhvert kom Hanna, og vi har vært to luksusdyr i hver sin ende av sofaen i hagen hele dagen, drukket brus, lest bøker og lakkert negler. L A I V E T.

Ingrediensene ser dere under, ikke no hokus pokus, bare bland sammen til den er tykk og god. Jeg toppet med kiwi, banan, rosiner, chiafrø og granola.

I kveld har jeg lagt planer med noen jenter. Og planen er å sitte på en takterrasse, bestille takeaway og drikke vin.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg