knust bil

Søndagsfølelsen er godt planta i heimen. Jeg sov til tolv i dag, så en episode Euphoria og dro til byen for å møte Hanna og Johanna, sminkefri under solbrillene i en stor t-shirt og sneakers. Vi satte oss på en benk i Midtbyen og spiste is. Etter det ruslet vi bare fra café til café, jeg vet seriøst ikke hvor mange vi var innom eller hvor langt vi gikk. Vi endte til slutt opp på Una på Solsiden og bestilte hver vår Bianca (hvit pizza). Nå er klokken halv åtte og dette er det eneste jeg har gjort i dag, hvor deilig er ikke det?

Noe som ikke er så deilig er at bakruta på bilen min ble knust i tusen biter på fredagskvelden, av en eller annen idiot. Gjengen var på besøk i den nye leiligheten til Johanna og Hanna, og da folk begynte å skulle dra, i sånn i tolv tiden, så de at noen, åpenbart med vilje og makt, hadde knust ruta på bilen min. Så da kom det politi på stedet og vi prøvde alle å finne ut hvem som hadde gjort det. Noen hadde sett en fyr med blod på hendene stå utenfor og prøvd å komme seg inn på en fest i leiligheten under. Så det var mye merkelige greier som foregikk. Ikke noe jeg kan gjøre med det nå, saken er anmeldt og det er mest av alt bare irrrrri at jeg ikke kan bruke bilen for øyeblikket.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg