Klissete kveld og reisen til Hvaler

God søndag gjengen! Jeg fikk kickstartet ferien min med en perfekt, klissete kjærestekveld med restaurantbesøk, bobler i glasset og solnedgang ved havet. Det var fredagskvelden, etter siste håndballtrening og det var akkurat det jeg trengte. Morgenen etter fikk en brå start da vekkerklokken ringte kvart over åtte og jeg skulle kjøre til Hvaler. Men det går så greit å ofre litt nattesøvn for noe man gleder seg til. Så da var det bare å hive seg rundt, jeg en tjue minutter etter schedule, men det regner man med. Jeg hadde pakket med meg alt og bilen sto hjemme hos A, klar til å bare plukke opp Maja hjemme hos moren og reise, men jeg måtte hjemom for å kaste restavfallet som ville stiiinket hvis det ble liggende en uke. Typisk. Turen var herrrrlig. Jeg og Maja kjørte cab og fikk 6 hete soltimer på huden. Snakk om å slå to fluer i en smekk. Det ble taco når vi kom frem med gjengen. Og nå sitter vi ute i regnvær og tropevarme og drikker kaffe og spiser en frokost som har vart i fire timer. Her blir vi sikkert sittende til vi drar ut og spiser i kveld. Det er livet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg