Kjole-situasjonen

Jeg er som vanlig ute i siste liten med alt, så når det gjelder nyttårsbordet til 3T på lørdag, så er det torsdag i dag og jeg har ikke tatt kjole-situasjonen på alvor. Jeg tenker liksom at alt fikser seg selv (og til en viss grad så gjør det det), for jeg har jo lifesavere som venner, så Trine kom på døra i dag med fem nye kjoler. Så vi valgte oss ut en hver, hun i gull og jeg i marineblå, og gleder oss til lørdag. Det er nyttårsbord med alle ansatte på Clarion, der vi bruker å ha det, med mat og drikke og show.

Til middag lagde vi glutenfri lasagne. Jeg lagde for første gang!! Ble veldig positivt overrasket altså. Pakken er fra Toro.

Etter middagen kom Nora, så kjørte vi til Lene, som har flyttet ut i et HUS med typen(!!!) Så nå sitter vi hjem her og prater om klær, gutter, dietter og alt annet som ikke gir mening.

Vi blogges 
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg