kickstart på 2020

Reklame | 3Tshop.no

Mandag. Og med det begynte hverdagen igjen, men jeg elsker det. Jeg har faktisk funnet ut at jeg er en person som fungerer bedre i en travel hverdag, enn i ferie. Når jeg har ferie blir jeg et dovendyr. Jeg kan ha all verdens tid til å trene, lese, ta bilder, blogge, bake, være kreativ, være sosial. Men jeg tenker at ettersom jeg endelig har ferie så må jeg utnytte det med å ligge i senga hele dagen???? Det gir ikke mening, men sånn er det.

I dag var jeg oppe klokken sju, sminket meg, spiste frokost og hentet Sanne på vei til skolen. Årets første forelesning. Vi poppet Noccoen samtidig der vi satt på bakerste rad og planla hyttetur en måned fram i tid, mens foreleseren nevnte noe om økonomi? Idk. Bra start på året. Men jeg bevarte pc-en i en splitter ny pc-mappe og dro på trening i splitter nye treningsklær, så denne mandagen har bare vært herlig.

Tightsen er fra Casall HER – jeg har den i størrelse 36 og den sitter perfekt, både til løping og styrke.

T-skjorte og genser fra Adidas, også kjøpt på 3T-shop.

Det er forresten stort vintersalg på nettbutikken nå, sjekk det ut! Opp til 80% og med koden holck10, får dere 10% rabatt på alle varer, inkludert salgsvarer. Det kan fort bli riiiimelig billig. Ikke dummen å kickstarte det nye året med en dose ekstra treningsmotivasjon.

Jeg ble sulten midt i økta, veldig typisk meg. Så istedenfor å sette opp tempoet for å bli ferdig å kunne dra hjem og lage middag, så gikk jeg ned i resepsjonen og kjøpte meg en hunky-bar. Damn den var god.

Middag ble det likevel da jeg kom hjem. Kyllingwraps med masse godsaker inni. Grønnsakspålegg, kremost, paprika, mais, tomat og salat. MMm. Ha en fin kveld dere!

2 kommentarer
    1. Heiii! Hvor kjøper du lefsene dine, evt lager du de selv? Har en kjæreste med glutenallergi men som sliter veldig med å finne lefser som er store nok..😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg