kampsmell og topp 3 verst på trening

Vi gikk på en kjempesmell på onsdag. Det var hjemmekamp og alt lå til rette for at vi skulle gå seirende hjem fra hallen med to poeng i baklomma. Slik gikk det altså ikke. Andreplassen tapte mot sisteplassen på tabellen og utsikten er ikke like fin fra tredjeplassen, som vi nå ligger på. Det var tungt som faen i går, det kjente alle jentene og resten av teamet på. Det er aldri noe gøy å underprestere og ikke få til det som er forventet av en. Men sånn går no dagan. Det er oppturer og nedturer i idrett uansett nivå. Man kan ikke grave seg ned av den grunn. Vi har ny kamp på onsdag, borte mot Tertnes. Så det er bare å ta lærdom av dette og fortsette å jobbe mot neste.

Vi har hatt to treninger i dag. Intervaller med styrkeøvelser i morges og håndball nå i kveld. Den siste var heavy, jeg mener det, mine topp tre verste ting på trening er 1.spist lasagne for tett på treninga. 2.tatt vippebøy tidligere på dagen så prøver å unngå å bli svett (noe som er umulig). og 3. tampongen er halvveis på vei ut. Sistnevte var dagens issue. Så jeg bare gledet meg til treninga skulle bli ferdig og krysset fingrene for at den ikke literally skulle falle ut.

Så selv om det noen ganger går sånn her:

Så er mest god stemning. OG SNART HELG. Alle klærne finner dere på 3tshop.no #annonse.

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg har håndball på skolen nå og har fått beskjed om at jeg må øke nivået, så jeg lurer på om du har noen øvelser som hjelper mot å bli tryggere og bedre med ball? Samt bedre teknisk med tanke på ulike typer skudd, pasninger og finter?

    2. Kunne du laget en innlegg om hvordan en treningsuke for deg ser ut i sesong? Hvor mange styrke, håndball og intervalløkter osv? Hadde vært veldig gøy å se hvordan de som spiller på øverste nivå trener:))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg