kampdag og arme riddere

God søndag!♥

I dag er det endelig tid for årets første kamp og min første kamp i gul drakt. Vi møter Rælingen på vår hjemmebane. Forhåpentligvis blir ikke denne også utsatt i siste liten. Jeg og Maja har i hvert fall rukket å gjennomføre en eksplosiv økt for å få kroppen i gang og ligger nå på sofaen og slapper av med en liten lunsj og serie, før vi må lappe sammen noe kampmat om en time, tre timer før kampstart. Det blir kylling- og pastasalat, as always.

Meanwhile, hvis noen er keen på en magisk frokost eller lunsj, som smaker himmelsk og er superenkel å lage – FRENCH TOAST mine venner. Jeg lagde det i går og det bragte fram barndomsminner, skjønner ikke hvorfor jeg ikke lager det oftere. Anbefales!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg