Kalkundrama

Hei dere! Jeg gir dere et lite vink fra Åre, her er det snøø i massevis og skikkelig vinter. Sorry bort that dere som er i Trondheim og sikkert de fleste andre plasser, med regn. I dag våknet jeg opp til felles frokost med fammen og Benjamin, typen til Pern. Etter det satte jeg med ned med boken min, men det tok ikke lang tid før Sanne skulle ha med meg på trening, så med sår hals og litt uggen form dro jeg meg opp og vi trente på (can’t believe I’m saying this) Sats. Senteret hører til Holiday Club, så vi betalte 250 kr for en økt der 🙂 Vi fikk i hvert fall rørt litt på rumpene våre.

Jeg må forresten nevne at det var full panikk her i går kveld, da mamma innså at hele fuckings Sverige var utsolgt for kalkun og de har invitert gjester her på nyttårsaften. Så jeg fikk beskjed om å ringe alle jeg kjente som skulle til Åre og ikke hadde dratt enda. Disse “alle” ble fort redusert til én person. Så ikke et minutt for sent i dag fikk Erica reddet situasjonen da hun trappet av perrongen i Åre med en 6,3 kilos kalkun under armen. Jeg knekker sammen av situasjonen hahah.

Etter at kalkunen var i boks dro jeg på restaurant med fam, spiste nydelig pizza på Wersén:s. De har den beste, tynne glutenfrie pizzabunnen ever. Må nevnes at Benjamin og pappa spiste hver sin pizza med reinsdyr, tyttebærsyltetøy og pepperrotkrem 🙂 totally normal. Trøffelsalamien anbefales da.

Nå ligger jeg tilbakelent med godis og pepsi max og skriver dagbok, med andre ord blogger, med en umulig Molly på fanget som nettopp tisset inne. VI BLOGGES

3 kommentarer
    1. Haha, det er godt med gode venner! Men Godt nyttår!
      Jeg lurte på om du kunne dele noen nyttårsforsetter med oss dersom du har, og eventuelt hvordan vi kan opprettholde dem?

    2. Hei og godt nytt år 🙂
      Har alltid likt bloggen din, og synes du har en hverdagslig og god blogg som man kan enkelt kjenne seg igjen i. Er alltid hyggelig å les hva du gjør og om vennegjengen din, håndballen og jobb!! Den siste tiden synes jeg du legger ut mye mindre innlegg enn før, og det er uten forvarsel eller beskjeder om pauser osv. Er det noen grunn til dette? Og har du tenkt til å gi deg med bloggingen så dette er en nedtrapping? I tilfelle håper jeg virkelig ikke det. Da hadde jeg blitt utrolig lei meg. Håper du blogger litt oftere, for hverdagslivet ditt er mer enn interessant, i hvert fall for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg