Julegave-inspo-vlog

// i samarbeid med 3T-shop

Årets julegaver er faktisk i boks her i gården. Jeg kan ikke tro det. Jeg mangler å pakke de inn, men jeg kjenner at det er godt for sjela ikke å ha skuldrene oppi øra av stress. Så i morgen skal jeg på lunsj med Anders og Katrine før hun reiser tilbake til Oslo, og etter det skal jeg dra hjem og pakke inn julegaver.

Jeg og Julie har forresten laget enn vlog med julegavetips! For dere som er i Trondheim så kan dere bestille treningsklær- og tilbehør på 3T-shop og hente det på 3T-Rosten (Normalt vil ordren være klar til henting kl. 16:00 dagen etter at du har sendt inn ordren. Sender du inn ordren før kl. 08:00 samme dag vil også varen kunne hentes samme dag etter kl. 16:00). Varene kan også hentes på 3T-Leangen eller 3T-Midtbyen (Bestill senest torsdag kl. 08:00 for å få pakken levert fredag samme uke). Selvsagt koster det da ingenting for frakt. ♥

⚡️EKSPRESS JULESHOPPING ⚡️Julen nærmer seg og Julie og Mathilde handler julegaver til hele familien på 3 MINUTTER ‼️ Julegave tips finner du her 👉🏻 http://bit.ly/2PwGif4

Posted by 3Tshop.no on Wednesday, December 11, 2019

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg