Juleferie!!

 

Heyyyy people

Nå er jeg endelig ferdig med alle eksamener før jul!!! Jeg kan rett og slett ikke beskrive følelsen. Jeg har jo hatt eksamensperioder tidligere, men ingen har tatt på så mye som denne. Det tror jeg har noe med faktorer utenom skolen som har vært med på å påvirke. I hvert fall har det virket som en evighet. Men nå har jeg juleferie!!! Det er 10.desember og jeg har juleferie!! Can’t believe it.

Eksamen i dag gikk bra. Det var samfunnsøkonomi, det vil si mikro og makro i samme fag. Den kunne gått jævlig mye verre så jeg er egentlig storfornøyd. Etter eksamen ruslet jeg hjem sammen med Erica og rora, som også var fornøyde, så da kan det jo ikke bli bedre. Jeg kjøpte inn lyspære til julestjerna i leiligheten og Plumbo til den tette vasken på badet og dro hjem, satte på julemusikk, tente levende lys og gjorde ting man kan gjøre når man ikke har noe annet man skulle gjort. Det er så digg det. I kveld skal jeg ute å spise med gjengen fra klassen og feire overstått eksamen.

Pannekaker til lunsj ble det også, ikke mååte på hvor happy jeg er i nuet. Nå skal jeg få på meg noe treningsklær og møte Hanna og Johanna som også hadde eksamen i dag. See you later ♥

3 kommentarer
    1. Kos deg med juleferie! Velfortjent!! Forresten, veldig gøy at du har tatt opp bloggingen mer di siste månedene, du er flink!

    2. Åå, så sykt digg!! Hadde samføk selv i dag, litt usikker på hvordan det gikk, men sykt digg å være ferdig! Kos deg i kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg