Juleferie !!

Hei dere! Jeg er tilbake i levende live etter denne eksamensperioden. Begynner jo å bli rutta på det, men samtidig merker jeg at det fortsatt blir litt skippertak. Jeg gjorde meg ferdig med siste på torsdag og har svevd på en sky siden det. Jeg dro til byen med Mimmi og Pernille rett etter eksamen og spiste lunsj og ruslet rundt i byen. På kvelden var det julebord med Byåsenjentene, en utroolig morsom kveld som endte i en utrolig tung dagen derpå. Det ble en hel dag med håndball på tven under et pledd i sofaen med Maja og en liten tur på 3T da formen ble bedre.

Kjolen er fra Ganni, skoene fra NAKD

I går kveld var jeg hjemme hos Trine og Ruben. Vi lagde nydelig biffsalat og rundet hele serien Hjem til Jul på Netflix. Det er så koselig å bare tilbringe lørdagskvelden i sofaen med noe digg i skåla og noe julete på tven, DA får jeg julestemning da. Nå har jeg ryddet litt i heimen, laget bananpannekaker til frokost og er klar for VM, Norge mot Danmark på tv3. Ønsker dere en fin søndag!

2 kommentarer
    1. åh så fin kjole!! ble også ferdig med metode på torsdag, men det var bare nr 4 av 7… nærmer deg da! nyt ferien <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg