Joggetur, film og godis

God kvelllljj! Det er altså så deilig å være her, jeg får ikke uttrykt det godt nok. Jeg føler meg så uthvilt og god her jeg lever uten vekkerklokke og uten en eneste plan. Jeg leser til eksamen, det er det eneste. Men det må gjøres uansett og jeg gjør det heller ti av ti ganger her enn hjemme. Mamma, pappa og hundene dro på skitur etter frokost i morges, så jeg fikk all stillheten jeg behøvde og litt for mye sjokolade holdt meg gående. Men det er helt greit, det er jo påsssk!

I kveldingen, i fem-seks tiden dro jeg på joggetur. Det er bare godt å bevege litt på seg, må ikke løpe intervaller, men bare kjenne på frisk luft og lage litt mer plass til mer godteri. Balance is keyyy eller hva.

I går kveld begynte jeg på klassikeren Clueless på Netflix, jeg digger sånne filmer, de er så enkle og man kommer i godt humør. Litt typ Mean Girls, bare at Clueless er ni år eldre. Den skal jeg se ferdig i kveld, me myself and I (og svenskgodisen). Nå er det middag med parents først ♥

2 kommentarer
    1. Så herlig! Bra du minner oss på at vi får lov til å spise godteri og sjokolade!! <3 Hehe! Flere som koser seg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg