Jentekveld

God lørdag! Jeg skulle egentlig poste dette innlegget i går, men som vanlig så løp tida fra meg og plutselig var det jenter med solpudder, hvite bluser og rødvin i sofaen min, dermed ble det intet alternativ å sette seg ned med macen i fanget og skrive dagbok. Vi hadde jentekveld i går, guud så lenge siden jeg har skrevet det. Vi bestemte oss for å bytte ut med joggebuksa med jeans, faktisk ha på bh, sminke oss, bestille takeaway og drikke vin. Vi er selvfølgelig klare over smittevern og at vi ikke skal sitte oppå hverandre, heldigvis har jeg en stor sofa og stoler som gir rom i mellom. Det var uansett much needed og veldig kos.

Jeg fikk ikke lest noe i går, var på farta hele dagen, så planen i dag var å komme i gang kjapt og være effektiv. Vel nå er klokka halv ett og jeg er tung i hodet av vin og har ikke gjort annet enn å kjørt Voi til butikken og kjøpt egg, bacon og sjokomelk. Nå må jeg bare blogge meg ferdig og komme i gang.

Jeg var innom jobb i går og shootet litt med Julie, til en kampanje som kommer i morgen, med tilbud på alt fra Adidas i nettbutikken. So tune in tomorrow to see all the goodies ♥

Shorts HER

Genser HER

Sko HER

Gårsdagens bakkeintervall la jeg ut på story på Instagram. 6 x 2 runder fra nederst ved det røde huset opp til trappa vi står i, etterfulgt av 6 ganger fra der hekken starter ovenfor det røde huset til trappa igjen. STØL i beina i dag for å si det sånn.

Blogges ♥

3 kommentarer
    1. Hei!
      Var sikkert kjempegøy å møte vennene sine igjen, hørtes hyggelig ut. Hvor i Trondheim var den bakken der? Så gøy ut å gjennomføre, og er ikke mange plasser med en trapp til slutt som det der. Virket gøy og som en variasjon til annen løping man gjør. Fortsett å del treningshverdagen din, det er gøy. Ser også dere gjør mye gøy og variert med en gjeng fra 3t i storyen din, gjerne legg det ut her også så man kan huske det til flere ganger.
      Hvor har dere kjøpt stor kortstokk og store terninger som det så ut som dere brukte en gang?

    2. Hei! Digger at du blogger om trening og sunne oppskrifter, og lurte på om du kunne lage et inspijasjonsinnlegg til 17.mai med kjoler/dress etc. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg