Jentebølgen

For et vær det er i Trondheim i dag! Det startet allerede i går kveld, da jeg løp jentebølgen med et par tusen andre spreke jenter i alle aldre. Det var gøyyy, jeg løp med fysio Nina og Maja og Eirin fra laget, ikledd Byåsen t-shirts. 5 km i snakketempo, godt selskap og omgitt av fine omgivelser, i tillegg var det color-run så vi løp gjennom alle verdens farger og ble fem år igjen.

Min flinkeste Katrine som sto på scenen og hadde oppvarmingen før løpet!!!

(Bildene har jeg tatt fra 3T sine sider)

Etter løpet dro jeg til Erica på eksamensfest-vors med pizza og studiedamene mine. I dag har jeg solet meg og svettet ut all alkoholen jeg ikke drakk på eksamensfesten jeg ikke var på i går. Vi hadde trening klokken åtte i morges, turn og styrkesirkel, så det ble fort uaktuelt å bli med ut. Men jeg fikk kjørt damene på byen og jeg vet de koste seg.

Ellers i dag har jeg fikset brynene mine på Brow Rehab, må vise dere resultatet senere. Nå skal jeg senke skuldrene og nyte denne lyx-bowlen jeg lagde meg til middag. Kan legge ut oppskrift hvis dere ønsker.

3 kommentarer
    1. ahh shit så godt det så ut!! må bare si at jeg titter innom her så har du lagt ut noe nytt nesten hver gang!! keep up the good work

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg