Innflytningsfest

Hei dere! Jeg ville sagt god morgen her jeg sitter med frokosten og ser sesong 2 av Handmaid’s Tale, men så innser jeg jo at klokken er halv fire så jeg dropper det. Jeg har aldri sovet så lenge jeg, våknet i sjokk da jeg så at klokken var to. Men jeg må innrømme at det var deilig.

I går var jeg på innflytningsfest til min kjære tvilling Thea og kjæresten, William. Det var nydelig vær og de bor ikke langt unna, så jeg og Maja ruslet bortover i sommerkjoler. Etter noen timer med drinks og moro med kjente og kjære, gikk hele gjengen til solsiden og innom Søstrene. Kvelden endte med at jeg og Johanna kjøpte oss burger, tok taxi hjem til meg og så Frustrerte Fruer på Viaplay mens vi drakk tre liter vann. Formen i dag er med andre ord strålende!

 

8 kommentarer
    1. Have you read about Paul Kagame, a Rwandian politician, which has been ruling that country for almost 20 years? It is not that poor as you may think despite having mosty agricultural economy.

      1. Hvor mye trener dere i byåsen i uka? Hvordan er fordelingen i forhold til styrke, håndball og løp? Trener dere mye på egenhånd?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg