In the making

Siden sist har jeg styret litt i leiligheten, ikke mye egentlig, men litt maling og en pågående interiør- og møbelutskiftning. Jeg malte den ene veggen min grønn og vil male en vegg til nå. Ble skikkelig fornøyd med fargen, ikke så fornøyd med flekkene i taket og stressnivået jeg hadde da jeg trodde det ble ujevnt og ikke skjønte at det kom til å gå seg til når det tørket. Vel, lærer en hel del av denne prosessen altså.

Fargen heter Olivenlund 💚

In the making

I går kveld var jeg ute med Trine, Anna og boysa, Ruben, PB og A. Vi spiste på Frati og dro på Raus utover kvelden. Veldig koselig og viktig å tvangsspleise guttene, ettersom vi har en plan om å beholde dem en god stund.

I dag var det litt tyngre å stå opp. A skulle på jobb, så det var ingen kjære mor da vi måtte hente bilen min i byen. Men jeg skal ikke klage som ikke hadde store planer for dagen. Etter frokost og noen timer i sofaen på terrassen, dro jeg på 3T.

Jeg løp 6-minuttere x 4 etterfulgt av styrke. Frivending, frontbøy, knebøy, bokshopp, beinpress, benkpress og nedtrekk. Det var ikke det som fristet mest da jeg lå i sola og sov, men det er så deilig etterpå.

Her er resultatet av første vegg og masse rot. Neste på planen er nye puter, ny lampe og nytt stuebord er bestilt. Pinterest er min beste venn for tiden. Anbefales hvis dere trenger inspo.

Vi blogges 💘

2 kommentarer
    1. Så fint det blir! Elsker å drømme meg vekk på pinterest selv, men har dessverre ikke eget sted slik at jeg får utløp for kreativiteten …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg