Ikke den beste måten å våkne på

Artig når overskriften står i caps look, så det ser ut som jeg liksom roper. Anyways, god fredag! Jeg våknet opp av meg selv klokken 07.20 i morges og tenkte “gu så deiiiilig å våkne og ikke ha noen planer”, før det slo meg at jeg hadde forsovet meg og hadde en fullspekka dag i vente. I første runde hadde jeg avtalt trening med fysio klokken 07.30 og etter det skulle jeg i et møte klokken 09.00 og resten av dagen på jobb. Jeg hadde satt på vekking 06.45 fordi jeg ikke gadd å pakke noe før jeg la meg i går, KJEMPESMART. Jeg skjønner ikke, jeg skrur aldri av alarmer i søvne og forsover meg svært sjeldent. Jeg skjønner at kroppen må være utslitt etter eksamen, men jeg kan ikke drive å forsove meg ass.

Jeg kom meg på trening bare fem minutter for sent, så kom jeg meg på plass i sporet igjen og resten av dagen har vært veldig fin. Nå sitter jeg å venter på at en secret friend skal plukke meg opp, før vi forlater byen for helgen.

Genser fra Chiquelle 

 

1 kommentar

Siste innlegg