Ikke all verdens ting å gjøre

Hei folkens! Nå kjenner jeg at det begynner å bli lite å skive om.. Det er liksom ikke sånn at jeg blir dratt mot macen for å skrive om hvordan dagen min har vært, for det skjer ikke så mye om dagen skal jeg være ærlig. Nå sitter jeg på gulvet med sitronskiver og vann i rødvinsglass og knasker cheese cruncherz, som er mitt nye fav-snack, samtidig som jeg observerer at vann renner ut av fryseren min. Jeg skulle lage meg en smoothie litt tidligere i dag og innså at fryserdøra ikke var lukket, ikke gikk det an å lukke den heller. Så da kom pappa til unnsetning og det endte med at jeg tømte fryseren og må la den stå å tine til alle snøklumpene som sperret døra forsvinner. Dette var altså dagens store happening. Skulle legge meg i sofaen for å se på serie etter det, og fant ut til min store forskrekkelse at nettverksforbindelsen til tven ikke fungerer. Tenkte å la det gå noen timer før jeg ringer pappa igjen, så da sitter jeg her på gulvet enn så lenge.

I går fikk jeg gjort litt skole, kjøpte en kaktus, bakte bananbrød og hadde jente(og gutte)kveld på Zoom ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg