I rute

Da er alle julegavene i boks og jeg er storfornøyd! Vi hadde trening i morges kvart på ni på Olympiatoppen, jeg glemte av sko som vanlig og måtte kjøre hjem til mor og far og hente de første og beste par skoene jeg fant for så å komme et litttte kvarter for sent.

Det ble likevel en deilig økt og en skikkelig finisher før jula. Jeg dro rett derfra på juleshopping og fikk gjort ferdig det jeg skulle. Nå sitter jeg hjemme i min egen stue i byen og ser julefilm og spiser havregrøt. I kveld er det julebord med damerne, så det gleder jeg meg masse til. Men før det står årets nest siste håndballtrening for tur.

Hvordan ligger dere an med julegavene?

4 kommentarer
    1. Så godt og ha alt i boks. Selv mangler jeg noen ting enda 😛 Kos deg fortsatt videre med julefilm, nyt de få dagene igjen før den store dagen 😀 kjempefine bilder!

    2. Hallo, syk bra bilde, chiller hjemme. Er du hørt på good form listen to this 😀 sorry for ord, but you are fking beautifull 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg