Hvilken dag er det i dag?

Det er fredag!! Jeg må skrive det ned med utropstegn bak for å forstå at det er fredag i dag. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har fredagsfølelse, men jeg finner den ikke noe sted. Det kan være fordi jeg sitter på jobb, normalt sett er jeg på skolen på fredager, det kan være på grunn av det dårlige været, på fredager skal det liksom være finvær, eller det kan være fordi jeg ikke har tittet innom new music friday på spotify enda, noe jeg gjør first thing in the morning hver fredag. Eighter way så er det egentlig helt greit, for hva er vel bedre enn en uforutsett fredag som bare popper opp på en ellers grå dag?

Dere har en del spørsmål for tiden, og etter at Blogg.no byttet plattform til WordPress og jeg mistet Blogg-appen på mobilen, så følger jeg ikke like ofte med på kommentarene dere skriver. Jeg leser dem altså, bare at med appen så klikket jeg meg inn å leste dem hele tiden. Uansett, så tenkte jeg i hvert fall å svare på diverse spørsmål i løpet av helgen. Så hvis det er noe dere vil jeg skal svare på, så legg igjen en comment below så svarer jeg i eget innlegg ♥ Det kan være hvaa som helst.

Nå er det film- og pizzafredag !!! (old picture tho) Kos dere masse, så blogges vi i morgen ♥

6 kommentarer
    1. Har du og vennegjengen et avslappet forhold til mat/mengde og utseende/kropp? Tenker du mye på hvor mye du bør ta osv når du spiser? Drikker du mye lettbrus? Har noen av dere i gjengen opplevd å slite psykisk, hvordan er det isåfall i en så stor gjeng?

    2. Hva vil du jobbe med? Vil du fortsette å jobbe i 3T etter utdannelsen?
      Er alle i gjengen like close eller er det noen smågjenger i gjengen? Synes bare der virker litt rart at 15 jenter er akkurat like close haha. Men virker jo som at dere har er sykt bra forhold.
      Hva er dine planer for påskeferien og sommerferien?
      Skal du fortsette å satse på håndball neste sesong? Har du noen plan for hvor lenge du vil satse?
      Savner du å bo med familien?

    3. Hei! Hvordan gjør du og Maja det med mat og middager? Spleiser dere eller betaler dere hver for dere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg